گردنبند تاندونک

Table of Contents

درمان قطعی درد آرتروز گردن با تکنولوژی جدید

برای خرید گردنبند تاندونک اینجا بزنید

  • دارای پورت USB
  • قابلیت اتصال به شارژر موبایل
  • قابلیت استفاده در ماشین
  • قابلیت استفاده با پاور بانک
  • قابلیت اتصال به لپ تاپ
  • دارای کیف حمل
  • جنس خارجی چرم درجه یک
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • جنس داخلی پارچه نرم اعلا
  • سیم بسیار بلند

تاندونک

با استفاده از تکنولوژی جدید و بهره‌گیری از روش‌های درمانی مدرن و پیشرفته و همچنین با استفاده از اولتراسوندتراپی انواع دردهای گردن بویژه دردهای ناشی از آرتروز گردن را به صورت کامل بهبود می بخشد. عملکرد این محصول شگفت انگیز است

 

تکنولوژی جدید استفاده شده در گردنبند تاندونِک، یکی از پیشرفته ترین روش های نوین است که از تکنولوژی کاربردی تشکیل شده

 

همه گروه‌های سنی در معرض ریسک بروز درد گردن قرار دارند. اشخاصی که در یک محل نشسته و فعالیت با کامپیوتر را برای بلندمدت انجام می‌دهند بیش از سایرین در خطر ابتلا به گردن درد هستند.

حدود ۱۰درصد اشخاص دست‌کم یک مقطع درد گردن را هر سال تجربه می‌کنند. درد گردن بین خانم‌ها کمی بیشتر از آقایان شایع است. علل گردن درد می‌تواند یکی از عوامل زیر باشد:

  • حالت نامناسب بدن و فشارها یا کشیدگی‌های عضلانی
  • انجام حرکات تکراری در بلندمدت و فرم نامناسب بدن در هنگام خواب
  • حمل کیف یا کوله پشتی سنگین
  • خشم و اضطراب مصدومیت‌های ناشی از ورزش یا تصادف
  • عفونت تومور یا سرطان‌های ستون فقرات
  • آرتروز و شکستگی مهره‌ها
  • فتق دیسک
  • فیبرومیالژیا (سندرم درد اسکلتی-عضلانی مزمن)
  • تنگی کانال نخاعی و انحراف ستون فقرات گردنی
  • عارضه تریگرپوینت‌ (درد در نقاط ماشه‌‌ای که همان گره‌های انقباضی در عضلات هستند) عضلات پشت یا جلو گردن

گردن درد؛ شایع، ناتوان‌کننده و پرهزینه است. گردنبند فراصوت با افزایش جریان خون در ناحیه آسیب‌دیده باعث خون‌رسانی بهتر و در نتیجه اکسیژن‌رسانی مناسب‌تر به عضوی که دچار درد است، می‌شود. حاصل این روند، درمان بدون هیچ‌گونه درد و عوارضی است. در سوی دیگر، استفاده از این گردنبندها از لحاظ اقتصادی نیز کاملا به صرفه است. زیرا شما تنها یک بار هزینه می‌کنید و پس از آن برای هر بار که دچار گردن درد شدید، از آن استفاده خواهید کرد. هدف امواج اولتراسوند یا فراصوت، کاهش درد، رفع گرفتگی و بهبود عملکرد عضلانی است. در ایالات متحده آمریکا، از انرژی صوتی با فرکانس بالا برای درمان و تسکین دردها استفاده می‌شود

گردنبند تاندونک چیست؟

گردن درد؛ شایع، ناتوان‌کننده و پرهزینه است. گردنبند فراصوت با افزایش جریان خون در ناحیه آسیب‌دیده باعث خون‌رسانی بهتر و در نتیجه اکسیژن‌رسانی مناسب‌تر به عضوی که دچار درد است، می‌شود

حاصل این روند، درمان بدون هیچ‌گونه درد و عوارضی است. در سوی دیگر، استفاده از این گردنبندها از لحاظ اقتصادی نیز کاملا به صرفه است. زیرا شما تنها یک بار هزینه می‌کنید و پس از آن برای هر بار که دچار گردن درد شدید، از آن استفاده خواهید کرد.
هدف امواج اولتراسوند یا فراصوت، کاهش درد، رفع گرفتگی و بهبود عملکرد عضلانی است. در ایالات متحده آمریکا، از انرژی صوتی با فرکانس بالا برای درمان و تسکین دردها استفاده می‌شود.

در طول جذب امواج فراصوت در بافت‌ها، گرمای تولید شده به عمق بافت‌ها و عضلات نفوذ می‌کند. اثرات ضد درد، افزایش تغذیه و همچنین سرعت گردش خون در مفاصل و عضلات بعد از استفاده از دستگاه‌های اولتراسونیک مشاهده شده است.

امواج فراصوت علاوه بر ایجاد حس رفع درد گرفتن در شخص، برخی از مزیت‌های درمانی گردن را در پی دارد. برای شناخت مکانیسم عمل گردنبند فراصوت، ابتدا باید اولتراسوندتراپی و درمان با امواج فراصوت را بهتر بشناسیم.

اولتراسوند درمانی از طریق به تحرک درآوردن عضله، تاندون‌ها، رباط‌ها و غضروف‌های زیر سطح پوست با به کارگیری امواج صوتی فرکانس بالا انجام می‌شود. این امواج از یک دستگاه اولتراسونیک ساطع شده و در تماس مستقیم با پوست بیمار قرار داده می‌شوند. امکان کم و زیاد کردن فرکانس دستگاه برای نفوذ امواج به عمیق‌ترین بخش عضلات هم وجود دارد. با افزایش فرکانس، میزان حرارت روی بافت همبند هم افزایش می‌یابد. بافت همبند خود می‌تواند رباط، عضله، تاندون، نیام یا فاسیا، غضروف و حتی بافت اسکار را در بر گیرد.

خرید گردنبند تاندونک

امروزه فوائد اولتراسوندتراپی در درمان درد ناشی از بسیاری از بیماری‌ها و عارضه‌های عضلات اثبات شده است. این تکنیک بدون درد، غیرتهاجمی و بدون عوارض است. این درمان نسبت به خیلی از جراحی‌ها کم هزینه‌تر است و استرسی را نیز به بیمار وارد نمی‌کند. همچنین اغلب اوقات از سرما و گرما درمانی به عنوان گزینه جایگزین جراحی گردن در کنار اولتراسوند بهره گرفته می‌شود

اولتراسوندتراپی به دلیل افزایش جریان خون در ناحیه تحت درمان موجب تسریع در روند درمان می‌شود. این روش با فرو نشاندن ورم و التهاب مزمن، درد را کاهش می‌دهد. نرم کردن بافت زخم به واسطه شل شدن ملایم عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها بدون اینکه فشاری زیادی به بافت بدن وارد شود نیز از دیگر دستاوردهای این تکنولوژی مفید و کاربردی است. خیلی از بیماران بر این باورند این شیوه در کاهش درد و تسریع در روند بهبودی سودمند است. از روش اولتراسوندتراپی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌های اسکلتی عضلانی استفاده می‌شود.
اولتراسوند درمانی به دو شیوه اولتراسوند با امواج پالس‌دار و پیوسته انجام می‌شود. اولتراسوند به روش موج پالس‌دار فقط پالس ساطع می‌کند و حرارتی ایجاد نمی‌شود. این شیوه بیشتر برای بیمارانی که به تسکین درد ناشی از آسیب‌دیدگی احتیاج دارند، کاربرد دارد. اولتراسوند همراه با امواج پیوسته، موج‌ها را بدون وقفه روی بافت بدن می‌تاباند و حرارت تولید می‌شود. این تکنیک معمولا در درمان بیماری‌های مزمن کاربرد پیدا می‌کند.
  • مطالعات روی درمان گردن درد با امواج و گردنبند فراصوت یک تحقیق در سال ۲۰۱۲، یک نمونه شامل ۲۰ آزمایش کوچک روی بزرگسالان بیش از ۱۸ سال با آسیب شلاقی حاد و گردن درد مزمن شامل عارضه‌های دژنراتیو، درد میوفاشیال و سردردهایی که از گردن سرچشمه می‌گیرند، را مورد بررسی قرار داد.

    نتایج حاکی از این بود که برای بیماران مبتلا به گردن درد حاد، درمان با ورزش، نور مادون قرمز،و امواج اولتراسوند بهترین کارایی را داشته است. وقتی به نور مادون قرمز، بسته‌های گرم و ورزش، فیزیوتراپی گردن یا ترکیبی از بریس یا ارتوز یقه گردن، ورزش و داروهای ضددرد اضافه شد، هیچ مزیت دیگری ایجاد نشد. برای بیماران مبتلا به گردن درد مزمن، روش درمان TENS (تحریک الکتریکی سطحی عصب) احتمالا درد را بهتر از دارونما و تحریک الکتریکی عضلانی تسکین می‌دهد. با این وجود، ورزش، نور مادون قرمز،و اولتراسوند درمان‌های موثرتری بوده‌اند. برای بیماران مبتلا به گردن درد میوفاشیال، تحریک عصبی تعدیل‌شده با فرکانس که نوعی از درمان با روش TENS است، درد را بهتر از دارونما تسکین می‌دهد.

    با خرید گردنبند تاندونک، فیزیوتراپیست را به خانه می‌آورید

    گردنبند تاندونک چگونه گردن درد را درمان می‌کند؟ امواج گردنبند اولتراسونیک، به عمق بافت‌ها نفوذ می‌کنند و التهاب را کاهش می‌دهند. این درمان هیچ‌گونه درد و خونریزی ندارد، اما گاهی شاید بیمار در ناحیه تحت درمان احساس سوزن سوزن شدن موقتی کند. به زبان ساده، در این روش امواج صوتی به سطح پوست نفوذ می‌کند و باعث ارتعاش بافت‌های نرم می‌شود. گرمای ایجاد در عمق بافت‌ها باعث اتساع (گشاد شدن) عروق می‌شود. نتیجه این مکانیسم آن است که خون بیشتری به بافت‌های آسیب‌دیده می‌رسد. افزایش جریان خون، اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز را تامین می‌کند و ضایعات سلولی را از بین می‌برد. گرما به تسکین درد و التهاب، کاهش اسپاسم عضلانی و تسریع بهبودی کمک می‌کند. بیشتر بخوانید: ۱۳درمان خانگی گردن درد،از کمپرس گرم تا مسکن‌های بدون نسخه سخن پایانی در ارتباط با گردنبند تاندونک اهداف اولتراسوند درمانی در اغلب مواقع، تسکین درد کمر، زانو و گردن است. درمان با امواج گردنبند باعث بهبود عملکرد بیمار و تسهیل بازگشت به سطح مورد نظر بیمار در فعالیت روزانه می‌شود. اگرچه روش‌های درمانی متفاوتی استفاده می‌شود، بسیاری از دستورالعمل‌های عملی، دارای تاکید کمتر روی استفاده از دارو و مداخله جراحی هستند. اولتراسوند درمانی یک روش غیرتهاجمی است که معمولا در مدیریت اختلالات اسکلتی عضلانی استفاده می‌شود. به ترتیب ۶۵درصد و ۹۴درصد فیزیوتراپیست‌ها در ایالات متحده و کانادا از آن استفاده می‌کنند. بیشتر بخوانید: صدا دادن گردن وحس ناخوشایند ساییدگی استخوان‌ها پیشنهاد شده که اولتراسوند درمانی از طریق انتقال انرژی امواج دارای اثرات حرارتی و مکانیکی روی بافت عمیق اعمال شود. مولکول‌های بافت نرم وقتی در معرض امواج صوتی قرار می‌گیرند، مرتعش می‌شوند و گرمای اصطکاکی تولید می‌کنند که به آن اثرات حرارتی اولتراسوند گفته می‌شود. بیشتر بخوانید: درمان گرفتگی گردن به روش‌های خانگی و دارویی دقت کنید این حرارت تنها در عمق بافت ایجاد می‌شود و شما با استفاده از دستگاه‌های اولتراسونیک مثل گردنبند تاندونک، هیچ گرمایی حس نخواهید کرد. اولتراسوند درمانی اغلب با سایر روش‌های فیزیوتراپی ترکیب می‌شود. با این حال، با توجه به کمبود کارآزمایی‌ها، نمی‌توانیم استفاده از اولتراسوند را به عنوان تنها درمان برای گردن درد مزمن یا گردن درد مقطعی توصیه کنیم. به نظر می‌رسد که اولتراسوند احتمال دارد به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی در نظر گرفته شود که می‌تواند به طور بالقوه برای تسکین درد کوتاه‌مدت، مفید باشد. با این حال مشخص نیست که کدام روش احتمال دارد از سایرین بهتر باشد. برای دردهای مزمن و مقطعی، آزمایش‌های بیشتری برای تعیین اثر واقعی اولتراسوند درمانی و استفاده از گردنبند تاندونک برای گردن درد مورد نیاز است.
    کمردرد و گردن درد از علل اصلی درد و ناتوانی هستند که در تمام سنین تجربه می‌شوند. در سال ۲۰۱۵، کمردرد و گردن درد چهارمین علت اصلی ناتوانی در انجام فعالیت‌های روزانه در سطح جهان بودند. در مقیاس جهانی، کمر درد و گردن درد به ترتیب ۵۴۰ میلیون و ۳۵۸ میلیون فرد را دچار کرده‌اند. این دردها گاهی به ستون فقرات و گاهی نیز به عضلات بازمی‌گردد. کمر درد و گردن درد به عنوان علل اصلی غیبت از کار و کاهش بهره‌وری، در نظر گرفته می‌شوند. اولتراسوند به معنای امواج است، در واقع گردنبند تاندونک از همان تکنولوژی استفاده می‌کند که فیزیوتراپیست‌ها با بهره‌گیری از آن در دستگاه‌های خود، به درمان گردن درد کمک می‌کنند. اولتراسوند یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود. این روش، مکمل برای درمان اولیه مانند ورزش گردن درد و حرکات کششی است. امواج اولتراسوند می‌تواند به شل شدن عضلات سفت و دردناک کمک کند و عضلات و بافت‌های نرم را گرم می‌کند. این روند، گردش خون را افزایش می‌دهد و به بهبودی کمک می‌کند. امواج اولتراسوند می‌توانند به شل شدن عضلات سفت و دردناک کمک کنند و عضلات و بافت‌های نرم را گرم کنند. این فرآیند گردش خون را افزایش می‌دهد و به بهبودی وضعیت گردن یاری می‌رساند. گردنبند تاندونک یا اولتراسوند، امواجی با فرکانس بالا تولید می‌کند که قابل شنیدن نیستند و به گردن منتقل می‌شوند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پیمایش به بالا