خرید کاندوم

Table of Contents

خرید کاندوم

خرید کاندوم تاخیری , انواع کاندوم زنانه , کاندوم مردانه ,بهترین کاندوم برای لذت بیشتر, خرید کاندوم خاردار حلقوی , فروش کاندوم , خرید کاندوم زنانه , خرید کاندوم مردانه , انواع کاندوم , آنچه باید در مورد کاندوم بدانیم , کاندوم میوه ای , کاندوم میوه های مشکی , لوبریکانت , کاهش درد , تاخیری , روان کننده ,
کاندوم تاخیری تحریک کننده خاردار حلقوی NACH KODEX NOBEL

کاندوم یک وسیله بهداشتی و برای جلوگیری از بیماری ها و بارداری میباشد که با استفاده از ان قادر به پیشگیری از بیماری های مقاربتی میباشد .استفاده از کاندوم بسیار آسان است و تنها با کمی تمرین میتوانید به درستی از آن استفاده کنید . همچنین باید نحوه استفاده از آن را بدانید .استفاده از کاندوم در مردانی که انزال زودرس دارند مفید میباشد و موجب میشود که انزال با تاخیر همراه باشد و در نتیجه این امر موجب حفظ غرور برای افراد میباشد .کاندوم های بسیاری در مارکها و انواع مختلفی به بازار عرضه شده است که هر کدام دارای خواص به خصوص خود میباشند در ادامه قصد معرفی یکی از بهترین نوع کاندوم را داریم .

کاندومkodex nach از بهترین مارک های کاندوم میباشد که دارای مجوز بهداشت است و از لاتکس 100 درصد طبیعی تولید شده است .کاندوم ها ضد حساسیت هستند .کدکس ها سه لایه میباشند و به هیچ وجه پاره نمیشوند . در اینجا میخواهیم در مورد یکی از انواع کاندوم کدس به نام کاندوم تحریک کننده و خاردار نوبل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم .

خرید این کاندوم تاخیری تحریک کننده خاردار حلقوی NACH KODEX NOBEL تنها 17900 تومان

کاندوم ناچ کدکس یکی از برندهای معتبر کاندوم است که انواع مختلفی از کاندوم را شامل می شود. این کاندوم ها در چین تولید شده و مارک آنها لوکال است. این برند دارای کاندوم های تاخیری، خاردار، نازک و شفاف، کلاسیک، حلقوی، اناری تنگ کننده و غیره است که برای نعوظ بهتر در مردان و تاخیر در انزال زودرس بسیار مفید هستند

تحریک کننده است و تاخیری را به همراه دارد و همچنین خاردار میباشد

یکی از مهمترین ویژگی های آن ایجاد همزمان ارگاسم با افزایش میل جنسی بانوان

دارای لوبریکنت L.A برای تحریک لذت بیشتر

این کاندوم با خاصیت تحریک کننده و فوق العاده است

حاوی نیاسین و ال آرژنین برای افزایش نیرو و عملکرد جنسی

دارای مواد تاخیری

—————————————————————
کاندوم مشکی تاخیری NACH KODEX Black & dark

کاندوم مردانه پلاستیکی نازک و پوشاننده است که بر روی آلت جنسی آقایان قرار میگیرد و در حالت نعوظ کشیده می شود کاندوم های مردانه بر روی آلت جنسی مردان کشیده میشود و از ورود مایع منی به بدن خانم ها جلوگیری میکند

برخی از افراد به دلیل داشتن ضخامت در کاندوم تمایلی به استفاده از آن ندارند و با ایجاد رابطه بدون کاندوم خود رادر معرض بیماری های بسیاری قرار می دهند . به همین علت ما به شما کاندوم های نازک را پیشنهاد میکنیم . پوششی که در این کاندوم ها میباشد به اندازه ای نازک است که شما میتوانید گرمای رابطه خود را حس کنید و هیچ گونه مشکلی برای انزال شما پیش نخواهد آمد .

پس میتوان نتیجه گرفت که یکی از ویژگی ها مثبت این کاندوم نازک بودن آن میباشد . یکی دیگر از ویژگی های آن مشکی بودن رنگش میباشد که تحریک کننده است و لذت رابطه جنسی را بالا میبرد .کسانی که دارای مشکل زودانزالی میباشند استفاده از این مدل به آن ها پیشنهاد میشود و همچنین دارای رایحه ای بسیار مطبوع قهوه است و بوی بد را از بین میبرد .مشکی بودن آن موجب جذابیت بالا میشود

کاندوم ناچ کدکس یکی از برندهای معتبر کاندوم است که انواع مختلفی از کاندوم را شامل می شود. این کاندوم ها در چین تولید شده و مارک آنها لوکال است. این برند دارای کاندوم های تاخیری، خاردار، نازک و شفاف، کلاسیک، حلقوی، اناری تنگ کننده و غیره است که برای نعوظ بهتر در مردان و تاخیر در انزال زودرس بسیار مفید هستند

کاندوم مشکی تاخیری

دارای رایحه قهوه

دارای روان کننده مخصوص کاندوم های رنگی

خرید این کاندوم مشکی تاخیری NACH KODEX Black & dark تنها 22600 تومان

———————————————————————–
کاندوم تاخیری فیزیکی، گیاهی و میوه ای NACH KODEX Duble Delay

این مدل از کاندوم تنها مدلی میباشد که 100 درصد از لاتکس تولید شده است به همین علت ضد حساسیت میباشد و هیچ گونه آلرژی را برای شما به همراه نخواهد داشت چون ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده است همجنین این مدل دارای خاصیت ارتجاعی زیادی میباشد و در واژن جا نمیماند . این کاندوم سه لایه میباشد و احتمال پارگی آن بسیار کم است

کاندوم زیرو ناچ کدکس بسیار نازک مناسب برای حس بیشتر در رابطه جنسی ، دارای ساختار لاتکس تخصصی برای رابطه جنسی که بیشترین حس را انتقال می دهد ، ( همانند رابطه بدون کاندوم ) ، این کاندوم در رده پر فروش ترین کاندوم در خاورمیانه قرار گرفته است ، حاوی مواد گیاهی ” آلوئه ورا ، کالاندولا ، روغن درخت چای ” می باشد که از عفونت های ناحیه تناسلی جلوگیری کرده و در صورت عفونی بودن ناحیه باعث حل این مشکل می شود .

دارای موادی مناسب برای تاخیری انزال به مدت طولانی و بالا رفتن میل جنسی

این مدل حلقه ای از جنس لاتکس را دارا است که برای گرفتن رگی در آلت میباشد که موجب تاخیری در انزال میشود

با اسانس سیب موز و توت فرنگی

نسل جدیدی از کاندوم ها برای افزایش زمان انزال و افزایش لذت جنسی

تعداد موجود درون جعبه ۱۲ عدد میباشد

مدل لاتکس: تاخیری فیزیکی

خاصیت: تاخیر در انزال آقایان وافزایش لذت و تحریک پذیری زنان

خرید این کاندوم تاخیری فیزیکی، گیاهی و میوه ای NACH KODEX Duble Delay تنها 21000 تومان

—————————————————————————-
کاندوم تنگ کننده دو برابر NACH KODEX double pomeganate

توضیحات مختصر: این مدل از کاندوم برای چندین گروه بسیار مناسب میباشد . اول برای آقایانی که همسرشان سن بالایی دارد و دستگاه تناسلی آن ها بیش از اندازه گشاد شده است . ودوم برای دوران بعد از زایمان زوجینی که از رابطه جنسی خود ناراضی هستند . برخی از خانم ها به علت افتادگی واژن و کم شدن سطح اصطکاک دیواره های آن با آلت تناسلی موجب ناراضی بودن و عدم ارضای کامل در زمان رابطه میشود .کاندوم انار برای جمع شدن و سفت شدن واژن به کار میرود و با بهرهگیره از عصاره انار موجب تقویت دیواره های واژن شده و انقباض را ساده تر میکند.تمامی کاندوم ها باید مجوز از وزارت بهداشت را داشته باشند .

از جمله ویژگی هایی که برای این کاندم میتوان نام برد:این کاندوم موجب میشود که عضلات واژن بیشتر تحریک شود و حس لذت بیشتری را در زمان ارضا شدن به همراه داشته باشد . لاتکس طبیعی موجود در این مدل به علت آغشته بودن با عصاره انار باعث تنگ شدن واژن میشود . همچنین از موادی تشکیل شده است که دارای خاصیت لیزشوندگی است و برای رفع خشکی واژن به کار میرود . مهمترین ویژگی آن تنگ کنندگی میباشد .

همچنین حاوی مواد گیاهی طبیعی موثر برای لذت بیشتر میباشد واین مدل کاندوم رنگی میباشد و نوک ذخیره برای امنیت بیشتر و جلوگیری از اسپرم ها و پاره شدن دارد .پهنای این کاندوم 52 میلی متر میباشد .عصاره انار در این مدل به کار رفته است و موجب حس انقباض و تنگ شدن واژن میشود همچنین ماندگاری بالایی برای افزایش لذت جنسی دارد . رایحه این کاندوم بسیار مطبوع میباشد .

کاندوم ناچ کدکس یکی از برندهای معتبر کاندوم است که انواع مختلفی از کاندوم را شامل می شود. این کاندوم ها در چین تولید شده و مارک آنها لوکال است. این برند دارای کاندوم های تاخیری، خاردار، نازک و شفاف، کلاسیک، حلقوی، اناری تنگ کننده و غیره است که برای نعوظ بهتر در مردان و تاخیر در انزال زودرس بسیار مفید هستند

کاندوم تنگ کننده دو برابر NACH KODEX double pomeganate

عصاره ارگانیک انار و بلوط

دارای PUERARIA MIRIFICA باعث افزایش جریان خون و تحریک پذیری بیشتر

دوبرابر خاصیت تنگ کنندگی و قدرت بیشتر

علاوه بر عصاره انار از مواد موثر تشکیل شده

لوبریکنت با لیزندگی کنترل شده با ماندگاری طولانی.

القای گرمی دارد،افزایش حساسیت پذیری دوچندان

خرید این کاندوم تنگ کننده دو برابر NACH KODEX double pomeganate تنها 14400 تومان

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
& حتما سعی کنید هنگام نزدیکی از کاندوم استفاده نمایید اگر رابطه ی پر خطری دارید &

رییس اداره ایدز وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری ایدز از طریق رابطه جنسی در کشور در حال افزایش است، جدیدترین آمار مبتلایان به این بیماری را اعلام کرد.

روین افسر کازرونی، رییس اداره ایدز وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به ایدز گفت: تا اول فروردین سال ۹۶، تخمین زده می‌شود؛ ۶۶۳۵۹ نفر در کشور مبتلا به ایدز باشند که از میان‌ آن‌ها ۳۴۹۴۹ نفر مبتلا به ایدز شناسایی شده که از این تعداد ۸۴ درصد مرد و ۱۶ درصد زن هستند. همچنین ۵۳ درصد از این تعداد بین ۲۱ تا ۳۵ سال است و از کل افراد شناسایی شده ۹۴۷۷ نفر فوت شده‌اند.

او به راه‌های انتقال ویروس ایدز به افراد شناسایی شده تا اول فروردین سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: ۶۶. ۳ درصد از این افراد براثر استفاده از سرنگ مشترک و از طریق اعتیاد تزریقی مبتلا شده‌اند. همچنین ۱۹. ۳ درصد از طریق رابطه جنسی، ۱. ۵ درصد از طریق مادر به کودک و ۷ دهم درصد براثر خون و فرآوردهای خونی مبتلا شده‌اند که البته راه انتقال از طریق فرآورده‌های خونی در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است.

ایدز در بین زنان افزایش پیدا کرده‌است

رییس اداره ایدز وزارت بهداشت با اشاره به آمارهای مبتلایان به ایدز در ماه‌های ابتدایی سال ۹۶ بیان کرد: مبتلایان از ابتدای سال جاری تاکنون شامل۳۰ درصد زن و ۷۰ درصد مرد هستند. ۳۹ درصد از این افراد از طریق اعتیاد تزریقی، ۴۱ درصد از طریق رابطه جنسی و ۳ درصد از طریق مادر به کودک مبتلا شده‌اند.

وی افزود: همچنین مبتلایان به ایدز در سنین زیر ۱۵ سال ۳۷ درصد در کشور تخمین زده شده‌اند و از این تعداد نیز ۸۸ درصد به دوره مراقبت رفتند و ۹۸ درصد از افرادی که به دوره مراقبت رفتند در حال دریافت دارو هستند. همچنین در عمده کودکان زیر ۱۵ سال، بیماری از طریق مادر مبتلا که اطلاعی از وضعیت خود نداشته، منتقل شده است.

۶۰ درصد مبتلایان از بیماری خود بی‌اطلاعند

کازرونی با اشاره به آمار بیماران زنده مبتلا به ایدز خاطرنشان کرد: ۲۶۶۹۹ نفر افراد زنده مبتلا به ایدز شناسایی شده‌اند. در حقیقت ۳۴ درصد مبتلایان شناسایی شده‌اند و بیش از ۶۰ درصد افراد مبتلا به ایدز هنوز از بیماریشان اطلاعی ندارند. از این تعداد در یک سال اخیر ۱۲ هزار و ۳۶۰ نفر به مراکز مشاوره مراجعت کرده‌اند و تحت مراقبت و درمان قرار گرفته‌اند. همچنین از تعداد افرادی که به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند ۹ هزار و ۸۸۰ نفر تحت درمان دارویی ضد ویروس هستند.

اجرای برنامه ۹۰.۹۰.۹۰ در راستای کنترل HIV

او درباره برنامه پیشگیری از بیماری ایدز با عنوان ۹۰۹۰۹۰ توضیح داد: براساس تعهدات بین‌المللی هدف نهایی کنترل ایدز یا HIV این است که تا سال ۲۰۳۰ همه‌گیری HIV کنترل و مهار شود. برای اینکه به این هدف نهایی برسیم تا سال ۲۰۲۰ لازم است ۹۰ درصد افرادی که مبتلا به ایدز هستند از بیماری خود مطلع باشند همچنین ۹۰ درصد از افرادی که از بیماری خود آگاه هستند تحت مراقبت و درمان قرار بگیرند و حجم ویروس در ۹۰ درصد افرادی که تحت مراقبت هستند به حدی برسد که دیگر قابلیت انتقال به فرد مقابل را نداشته باشند.

رییس اداره ایدز وزارت بهداشت با بیان اینکه از ۳۴ درصد مبتلایان به ایدز که شناسایی شده‌اند؛ ۵۰ درصد به برنامه‌های مراقبت درمان وصل شده‌اند، گفت: ۸۲ درصد از افرادی که به برنامه‌های مراقبت وصل شده، تحت مراقبت‌های درمانی و دارویی قرار گرفته‌اند. براساس چهارمین برنامه استراتژیک در راستای رسیدن به اهداف ۹۰- ۹۰- ۹۰، بخش مراقبت درمان برای اجرای این طرح آماده شده و پزشکان، پرستاران و مشاوران برای این منظور آموزش دیده‌ و مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری راه‌اندازی شده است.

کازرونی گفت: درست است که HIV مانند برخی از بیماری‌ها درمان قطعی ندارد، اما وقتی درمان دارویی برای فرد مبتلا به ایدز آغاز می‌شود نه تنها سیستم ایمنی فرد تقویت می‌شود، بلکه باعث می‌شود فرد یک طول عمر معمولی داشته باشد. همچنین حجم ویروس در بدن او کاهش پیدا کرده و قابلیت انتقال را از دست می‌دهد.

بازنگری در دستورالعمل درمانی بیماری ایدز

او با اشاره به اینکه دستورالعمل درمانی ایدز مورد بازنگری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در دستورالعمل جدید پس از اینکه بیماری به طور قطع تشخیص داده شد، مرحله دریافت دارو برای آن‌ها آغاز شود، در حالی که در گذشته همه افرادی که بیماریشان به طور قطع تشخیص داده می‌شد دارو دریافت نمی‌کردند و افراد واجد شرایط برای دریافت دارو انتخاب می‌شدند، اما در حال حاضر وقتی بیماری فردی تشیخص داده شد، تحت مشاوره قرار می‌گیرد تا پایبندی به درمان داشته باشد و درمان دارویی را نیز همزمان آغاز می‌کنیم.

رییس اداره ایدز وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مراجعه افرادی که هنوز از بیماریشان مطلع نیستند، بسیار برای ما اهمیت دارد، گفت: مردم بدانند؛ مراکز مشاوره و درمان بیماری‌های رفتاری مراکزی است که با رعایت رازداری و به صورت رایگان کلیه خدمات را ارائه می‌دهد و افرادی که فکر می‌کنند در معرض ابتلا بودند، می‌توانند برای انجام آزمایش به این مراکز مراجعه کنند.

راه اندازی ۱۵۰۰ پایگاه مشاوره HIV

کازرونی با اشاره به اینکه در سطح کشور بیش از ۱۵۰۰ پایگاه مشاوره جهت آزمایش HIV و مشاوره و حدود ۲۰۰ مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری است که وقتی بیماری فردی تشخیص داده شد در این مراکز کلیه خدمات لازم به آن فرد ارائه می‌شود. HIV بیماری عفونی است که در صورتی که به موقع تشخیص داده شود، قابل درمان و کنترل است و فرد در صورتی که به موقع بیماری او تشخیص داده شود، می‌تواند زندگی عادی داشته باشد.

افزایش بیماری ایدز از طریق رابطه جنسی

او با اشاره به پیشگیری درباره این بیماری گفت: متاسفانه به دلیل عدم آگاهی بیش از ۶۰ درصد افراد مبتلا به ایدز هنوز از بیماری خود اطلاعی ندارند از سوی دیگر روند انتقال این بیماری از طریق روابط جنسی در حال افزایش است یکی از مهم‌ترین اقدامات افزایش آگاهی نوجوانان و جوانان در مورد خود مراقبتی و افزایش آگاهی والدین و بالا بردن مهارت فرزندپروری است تا بتواند با برقراری ارتباط مناسب با کودکان از گرایش نوجوان و جوانان به رفتارهای پرخطر جلوگیری کند.

کازورنی ادامه داد: وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی مراکزی را در محل‌های پرخطر تحت عنوان مراکز کاهش آسیب راه‌اندازی کرده‌اند که افراد با مراجعه به این مراکز می‌توانند خدمات مختلفی از جمله مشاوره، وسایل مورد نیاز مصرف مانند سرنگ را دریافت کنند و طرز صحیح استفاده از سرنگ به آن‌ها نیز آموزش داده می‌شود همچنین برنامه‌های کاهش آسیب برای این افراد در نظر گرفته می‌شود و متادون درمانی می‌شوند.

او با بیان اینکه از سال گذشته کلینیک‌های سیار راه‌اندازی شده است، گفت: این کلینیک‌های سیار در مناطقی که افراد به سختی به مراکز بهداشتی درمانی و مراکز مشاوره مراجعه می‌‌کنند، مستقر شده و خدمات مشاوره و آزمایش انجام و آن‌ها را به چرخه درمان ارجاع می‌دهند. این کار به صورت پایلوت انجام شده و قرار است در سال ۹۶ با حمایت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و معاونت آسیب‌های اجتماعی وزارت کشور خدمات سیاری گسترده شود.

رییس اداره ایدز وزارت بهداشت با بیان اینکه دارو‌ها به صورت رایگان در اختیار بیماران HIV قرار می‌گیرد، گفت: بخشی از این دارو‌ها در داخل تولید و بخش اعظم آن‌ها از خارج از کشور وارد می‌شود. شرکت‌های تولید دارو در داخل کشور سعی دارند تا بخش اعظمی از داروهایی که موثر‌تر هستند را تولید کنند. در گذشته به دلیل تحریم‌ها ورود این دارو‌ها با مشکل روبرو بود، اما خوشبختانه از سال گذشته در بحث تامین دارو به مراتب با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

پایبندی به درمان مهم‌ترین اصل در درمان بیماری ایدز

کازرونی با تاکید براینکه پایبندی به درمان مهم‌ترین اصل است، گفت: وقتی فرد مبتلا دارو مصرف می‌کند ویروس در بدن بیمار کنترل می‌شود و قابلیت انتقال را ندارد، اما تا زمانی بیماری در فرد مبتلا مهار می‌شود که دارو مصرف می‌کند و اگر به هر دلیلی دارو برای مدتی قطع شود نه تنها احتمال دارد که بیماری بازگردد بلکه ممکن است نسبت به دارویی که مصرف می‌کند، مقاوم شود و مجبور به استفاده از داروی قوی‌تر باشد. در صورتی که بیماری زود تشخیص داده شود و بیمار در چرخه درمان قرار گیرد به شرط پایبندی به درمان، بیمار یک زندگی کاملا طبیعی خواهد داشت

 

خرید کاندوم

پیمایش به بالا